Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył kanał Kabaret TV od Wirtualnej Polski. W ramówce tylko programy kabaretowe

Start Kabaret TV wspiera kampania marketingowa (fot. materiały prasowe)

2 kwietnia nadawanie rozpoczął kanał Kabaret TV (Wirtualna Polska Media).

To pierwszy w Polsce kanał nadający tylko programy kabaretowe. W ramówce są trzy główne cykle, znane z Telewizji WP: "Mistrzowie kabaretu", "1, 2, 3… Kabaret!" oraz "Kabaret na żądanie". Występują w nich m.in. Kabaret Smile, Kabaret Chyba, Kabaret Hrabi, Nowaki, Kabaret Ani Mru-Mru, Kabaret Moralnego Niepokoju, Jurki, Czesuaf i Paranienormalni.

Druga stacja należąca do Wirtualna Polska Media

Kanał jest dostępny w Play – w Telewizji Max i Max Premium oraz pakiecie Optymalnym w Telewizji Nowej Generacji, a także dla abonentów usług telewizyjnych UPC – w pakietach Select, Max i Max Premium. Pojawił się też w Toya. Ten operator, razem z Kabaret TV, dołączył także Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – oba są w pakiecie Oszczędnym.

Czytaj też: Telewizja WP i Antena HD z premierami programów kabaretowych

Kabaret TV to druga, obok Telewizji WP, stacja należąca do Wirtualna Polska Media. Wcześniej pod marką Kabaret TV nadawał internetowy kanał dostępny w Pilocie WP (obecnie ma nazwę Karuzela Śmiechu).

Start Kabaret TV wspiera kampania marketingowa prowadzona w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok), na platformie YouTube, w kinach i radiu oraz na nośnikach zewnętrznych, m.in. na dworcach i w siłowniach. Kampanię, we własnym zakresie, przygotował zespół marketingu WP.

Czas reklamowy w stacji sprzedaje Polsat Media, który ma w ofercie też Telewizję WP.

Czytaj też: TV Republika od 8 kwietnia z porannym programem bez polityki. Prowadzi Anna Popek

(MNIE, 03.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.