Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Zero przekroczył milion subskrypcji. Stanowski rozmawiał z Ziemkiewiczem

Milion subskrypcji Kanał Zero przekroczył w trakcie rozmowy Krzysztofa Stanowskiego z Rafałem Ziemkiewiczem (screen: YouTube/KanalZero)

Nadający od 1 lutego Kanał Zero w niedzielę wieczorem przekroczył 1 mln subskrypcji. Stało się to w trakcie rozmowy prowadzonej przez właściciela kanału Krzysztofa Stanowskiego z prawicowym publicystą Rafałem Ziemkiewiczem (m.in. TV Republika, "Do Rzeczy") w ramach programu "Godzina Zero". Przez blisko jedną trzecią audycji rozmawiali na temat "Gazety Wyborczej".

Pretekstem do tych rozważań był niedawny spór Stanowskiego z "Wyborczą". Przypomnijmy, że dziennikarz tej gazety Piotr Głuchowski napisał artykuł dotyczący szefa Kanału Zero. Stanowski następnie w ponadgodzinnym nagraniu wypunktował wszystkie nieścisłości, przekłamania i manipulacje.

Czytaj też: Dominik Piechota kończy współpracę z Weszło w związku z zarzutami o plagiat

– Kiedyś taki artykuł w gazecie byłby końcem bohatera takiego tekstu. Trudno byłoby się z tego wybronić. Teraz dziennikarze z innych tytułów w mediach społecznościowych przyznawali, że tekst był beznadziejny – mówił Stanowski w rozmowie z Ziemkiewiczem. Ten z kolei przytoczył historię z przeszłości, kiedy na skutek działań "GW" on miał zostać przedstawiony w negatywnym świetle przez "The New York Times".

Program "Godzina Zero" rozpoczął się w niedzielę o godz. 19. W tamtym momencie Kanał Zero miał niewiele ponad 997 tys. subskrypcji. W ciągu godziny i czterdziestu minut osiągnął barierę miliona. W szczytowym momencie był oglądany przez ok. 44 tys. widzów. W ten sposób medium Stanowskiego prześcignęło jego poprzednią firmę – Kanał Sportowy – który po czterech latach działalności ma 993 tys. subskrypcji.

Czytaj też: Więcej niż zero. Krzysztof Stanowski skrzyknął załogę i znów wypłynął

(MAC, 26.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.