WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 w lutym wciąż najchętniej oglądaną telewizją. Przewaga nad TVP 2 minimalna

Udział TVN 24 w rynku wzrósł z 4,84 proc. do 6,96 proc. (fot. materiały prasowe)

TVN 24 w lutym 2024 roku trzeci miesiąc z rzędu utrzymał najwyższy udział w widowni telewizyjnej spośród wszystkich stacji. Przewaga kanału nad TVP 2 była jednak minimalna.

W grupie ogólnej – czyli wśród widzów powyżej 4. roku życia – TVN 24 uzyskał 6,96 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 4,84 proc. w lutym 2023 roku. Tuż za nim była telewizyjna Dwójka, która zanotowała 6,95 proc. wobec 7,92 proc. rok wcześniej. Podium zamykał TVN z 6,91 proc. (spadek z 7,35 proc.).

Czytaj też: TVP pracuje nad zmianą "doktryny Wildsteina". Będzie rzecznik i zniesienie zakazu

Udział TVP 1 w rynku wyniósł 6,43 proc. (spadek z 7,83 proc.), a Polsatu – 6,2 proc. (spadek z 7,24 proc.). Za telewizjami z tzw. wielkiej czwórki uplasowały się: TVN Siedem – 3,15 proc. (wzrost z 3,1 proc.) i TV Republika – 3,13 proc. (wzrost z 0,1 proc.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych telewizji były również: TV Puls – 2,7 proc. (spadek z 3,12 proc.), TV 4 – 2,3 proc. (spadek z 2,9 proc.) oraz z udziałem po 1,77 proc. TTV (wzrost z 1,66 proc.) i TV 6 (wzrost z 1,02 proc.).

Z kolei Polsat News miał 1,64 proc. udziału (spadek z 1,7 proc.), a TVP Info – 1,35 proc. (spadek z 4,82 proc.).

Czytaj też: TV Republika z wieczornym programem podsumowującym dzień "Republika wieczór"

W grupie komercyjnej 16-59:

  • prowadził TVN, notując 8,13 proc. udziału w rynku (spadek z 8,47 proc.),
  • udział Polsatu wyniósł 6,87 proc. (spadek z 7,91 proc.),
  • TVP 2 – 5,15 proc. (spadek z 6,06 proc.),
  • TVN 24 – 4,62 proc. (wzrost z 3,31 proc.),
  • a TVP 1 – 4,31 proc. (spadek z 5,28 proc.). 

W pierwszej dziesiątce uplasowały się też: TVN Siedem – 3,73 proc. (spadek z 3,8 proc.), TV Puls – 3,33 proc. (spadek z 3,51 proc.), TTV – 2,44 proc. (wzrost z 2,29 proc.), TV 4 – 2,28 proc. (spadek z 2,92 proc.) i TVP Seriale – 1,92 proc. (spadek z 2,13 proc.).

Dane: Nielsen Media.

O wynikach TVN szerzej piszemy w najnowszym wydaniu magazynu "Press".

Czytaj też: Nowy "Press": Chrabota o redakcji i muzyce, maestro Kącki, sylwetka Pacewicza i transkrypcja

(KOZ, 04.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.