WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" najlepiej sprzedającym się tygodnikiem w 2023. Wyniki poprawił tylko "Newsweek"

Średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła w 2023 roku 81 834 egz.

W 2023 roku tygodnik "Polityka" obronił pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży tygodników opinii. Jednak średnią sprzedaż poprawił tylko „Newsweek Polska” – wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa.

Średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) wyniosła w ub.r. 81 834 egz., co w porównaniu z 2022 rokiem stanowi spadek o 7,9 proc. Sprzedaż e-wydań "Polityki" spadła natomiast o 0,4 proc.

Czytaj też: "Tygodnik Podhalański" uświadamia Węgrów na temat wojny w Ukrainie

Kolejne tytuły w zestawieniu to:

•    "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 62 983 egz. (wzrost o 1,8 proc., sprzedaż e-wydań wzrosła o 101,1 proc.)
•    "Sieci" (Fratria) – 28 984 egz. (spadek o 7,1 proc, sprzedaż e-wydań wzrosła 4,5 proc.)
•    "Do Rzeczy" (Orle Pióro) – 27 666 egz. (spadek o 6,4 proc., sprzedaż e-wydań wzrosła o 4,3 proc.)
•    "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – 21 621 (spadek o 5,1 proc, wzrost sprzedaży e-wydań o 22,4 proc.)

Czytaj też: "Tygodnik Powszechny" zakończył wdrażanie CMS. Zainteresowana m.in. "Krytyka Polityczna"

•    "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 17 796 egz. (spadek o 7,9 proc., spadek sprzedaży e-wydań o 5,6 proc.)
•    "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 11 903 egz. (spadek o 4,2 proc.).

"Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) sprzedawał średnio 62 813 egz. (spadek o 18,6 proc, spadek sprzedaży e-wydań o 11,2 proc.), a tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – w 149 346 egz. (spadek o 10,5 proc.).

Suma rozpowszechnionych tygodników opinii w 2023 roku to 23 628 793 egz.

Czytaj też: Co by było, gdyby WP lub ZPR Media przejęły Polska Press. "Silna konkurencja, zawirowania"

(MZD, 24.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.