WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Laureaci Złotej Mowy Reklamowej – konkursu TVP. Fundacja Avalon, Jerónimo Martins i PGE

W kategorii Kreatywność językowa nagrodzona została firma Jerónimo Martins Polska za kampanię "Biedronka to MY. Codziennie" (screen: YouTube/Biedronka)

Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna zostały nagrodzone w dziewiątej edycji Złotej Mowy Reklamowej, konkursu organizowanego przez biuro reklamy TVP.

Oceniono ponad 7 tys. kampanii reklamowych, jakie ukazały się na antenach TVP w 2023 roku. Nagrody i wyróżnienia przyznano w kategoriach: Odpowiedzialność społeczna, Kreatywność językowa i Reklamowy tekst roku.

Fundacja Avalon została laureatem Złotej Mowy Reklamowej za kampanię "Teraz mnie widzisz?" w kategorii Odpowiedzialność społeczna. W jej reklamie głos zabierają osoby z niepełnosprawnościami.

Czytaj też: UOKiK ukarał Nextbike Polska za "klauzule abuzywne". Ponad 791 tys. złotych

W kategorii Kreatywność językowa nagrodzona została firma Jerónimo Martins Polska za kampanię "Biedronka to MY. Codziennie".

Laureatem w kategorii Reklamowy tekst roku została firma PGE Polska Grupa Energetyczna za "Rozmowy zwierzęciowane" – kampanię sięgającą do kultowych tekstów polskiego kina, tym razem z "Rozmów kontrolowanych".

Jury przyznało także dwa wyróżnienia. W kategorii Kreatywność językowa wyróżnienie otrzymała firma CEKO za kampanię "Sery z Goliszewa", a w kategorii Reklamowy tekst roku kapituła wyróżniła firmę Żabka Polska za kampanię z hasłem "Uwolnij swój czas".

Czytaj też: Prawicowi dziennikarze protestują przeciw zastraszaniu reklamodawców Telewizji Republika

(KOZ, 21.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.