Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mówi się" Jacka Sobali w TV Republika w dawnym paśmie "W tyle wizji" TVP Info

W "Mówi się" prowadzący rozmawia z widzami, którzy mogą zadzwonić do studia (screen: YouTube/Telewizja Republika)

TV Republika wprowadziła zmiany w ramówce. Na późniejszą porę przesunięto program "Mówi się" Jacka Sobali, który jest emitowany teraz w podobnym paśmie jak kiedyś "W tyle wizji" TVP Info.

"Mówi się" przesunięto z 21.25 na 21.45. Z kolei program "Codziennie ***** Putina" Macieja Kożuszka zmienił porę z 22.20 na 21.20. Emisja obu odbywa się od poniedziałku do czwartku.

W "Mówi się" prowadzący rozmawia z widzami, którzy mogą zadzwonić do studia. Podobną formułę miał nadawany do połowy grudnia w TVP Info "W tyle wizji", emitowany o 21.50.

Czytaj też: TVP przeprosiła Nizinkiewicza za umieszczenie go w spocie z politykami. Ale nie chce tłumaczyć

Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny i prezes TV Republika, pytany, czy na zmianę miała wpływ ramówka dawnego TVP Info, gdzie "W tyle wizji" nadawano o 21.50, odpowiada, że główny powód modyfikacji był inny. - Chodziło nam o ustawienie obu programów. Zamieniliśmy je kolejnością. Program "Codziennie ***** Putina", czyli krótsza forma, bardziej satyryczna, lepiej ogląda się we wcześniejszym paśmie, a rozmowa z widzami - w późniejszym - tłumaczy Sakiewicz.

Wcześniej TV Republika wprowadziła do ramówki "Express Republiki", mający podobną formułę do "Teleexpressu" TVP. "Express Republiki" jest nadawany o 16.55, a "Teleexpress" o 17. Z cotygodniowej emisji do emisji kilka razy w tygodniu przeszedł z kolei serwis "Agro info", skierowany do rolników. Jest nadawany od poniedziałku do piątku o 7.05. Podobny program pt. "Agrobiznes" jest pokazywany o 12.10 w TVP 1, ale też przed 6 rano w TVP Info.

TV Republika emituje ponadto program "Michał Rachoń. Jedziemy", mający podobną formułę do nadawanego do połowy grudnia "Jedziemy" w TVP Info. W tym tygodniu likwidator Telewizji Polskiej Daniel Gorgosz wezwał prezesa TV Republika Tomasza Sakiewicza do zapłaty miliona złotych za naruszenie autorskich praw majątkowych do programu "Jedziemy" oraz zaprzestania realizacji i emisji "Michał Rachoń. Jedziemy". Sakiewicz nie uznaje go jednak za przedstawiciela TVP.

Od tego tygodnia prowadzącym serwis "Dzisiaj", nadawany codziennie o 19, został Adrian Borecki, dotychczas reporter TV Republika, a wcześniej TVP Info. - Docelowo ten skład prowadzących będzie 4-5-osobowy. Nie może być tak, że prowadzi jedna osoba i nie może wziąć urlopu - mówi Tomasz Sakiewicz. Wśród prowadzących nadal będzie m.in. Danuta Holecka, obecnie przebywająca na urlopie.

Według Nielsen Media w styczniu stacja notowała średnio 3,52 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,71 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 2,12 proc. w komercyjnej 16-59.

(MNIE, 15.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.