Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet Kanału Zero to 800 tys. zł miesięcznie. Stanowski ujawnił głównego partnera

Krzysztof Stanowski i Piotr Nowosielski będą współpracować, tworząc ofertę Kanału Zero (fot. Damian Bartoszek/materiały prasowe)

Krzysztof Stanowski, korzystając ze swoich zasięgów w mediach społecznościowych, rozpoczął promocję Kanału Zero, który ma być "projektem jego życia".

Stanowski zapewnia obserwujących jego profile w mediach społecznościowych, że Kanał Zero wystartuje 1 lutego o godz. 20. Terminarz jest napięty, bo zgodnie z umową dwa studia telewizyjne urządzane w okolicach Galerii Mokotów w Warszawie mają być gotowe do produkcji dopiero na koniec stycznia.

Krzysztof Stanowski: "Mam wszystkie karty"

Właściciel grupy Weszło i współzałożyciel Kanału Sportowego, z którego odszedł w listopadzie 2023 roku, po powrocie z urlopu w Stanach Zjednoczonych rozpoczął w mediach społecznościowych intensywną promocję swojego nowego projektu. Jeszcze będąc w samolocie, odpowiedział na wiele pytań użytkowników serwisu X.

Czytaj też: Krzysztof Stanowski o nowym kanale: "Chcemy dostarczać treści, które nie są chłamem"

Przede wszystkim poinformował, że ma już komplet sponsorów i "co najmniej kilkanaście firm w odwodzie, dla których na razie zabrakło miejsca" w ofercie Kanału Zero. Dzięki temu mógł podwoić budżet miesięczny projektu w stosunku do wcześniej zapowiadanego – wyniesie on 800 tys. zł. Zaznacza, że wśród sponsorów nie ma żadnej państwowej spółki.

"Teraz pierwszy raz mogę coś stworzyć jako ja, bez patrzenia na pieniądze i zgodnie wyłącznie z własnym instynktem. Mam wszystkie karty. Jeśli to się nie uda, będzie to wyłącznie moja wina. Nie kojarzę sytuacji w polskich mediach, gdy ktokolwiek mógł zrobić coś tak po swojemu. Więc jak spierdolę, to wstyd straszny" – napisał Stanowski na platformie X.

Jego projekt ma działać wyłącznie na YouTube. Na pytanie, czy ma jakiś plan B w przypadku zablokowania kanału przez administratora, Stanowski odpowiada: "Chciałbym zrobić coś tak dużego i jakościowego, co nawet dla YT będzie ważne wizerunkowo". O zabezpieczeniach pomyśli w przyszłości.

Serwisy rekrutacyjne głównym partnerem Kanału Zero

W Kanale Zero będzie mało sportu – jeden albo dwa stałe programy w tygodniu. Tematyka sportowa pozostanie na WeszłoTV. Na razie Stanowski nie ujawnia szczegółów programowych – nieoficjalnie wiadomo, że swoje audycje będą mieć Robert Mazurek (w soboty) i Marcin Meller.

Czytaj też: Stanowski, Bok i Lis to najczęściej czytani dziennikarze na Twitterze (X) w 2023 roku

Za sprawy organizacyjne Kanału Zero jako dyrektorka biura odpowiada Monika Wądołowska, która z końcem listopada odeszła z Kanału Sportowego. Stanowski przyznaje, że oprócz niej z KS przeszła do niego cała ekipa odpowiedzialna za stronę techniczną z wyjątkiem analityka YouTube. Odebrał również sprzęt telewizyjny, który przed laty wniósł do spółki założonej z Mateuszem Borkiem, Michałem Polem i Tomaszem Smokowskim.

Ogłoszono też, że głównym partnerem Kanału Zero będzie Piotr Nowosielski i jego serwisy rekrutacyjne dla specjalistów RocketJobs.pl i Just Join IT.

"Wybór pracy jest drugą po wyborze partnera najważniejszą decyzją każdego człowieka. Od lat pomagamy Polkom i Polakom w jej podjęciu. Krzysztof jest żywym przykładem pozytywnej zmiany, chce wnieść do mediów zupełnie nową jakość i podobnie jak my działa na swoich zasadach. Połączył nas sposób myślenia, poczucie sprawczości i wiara we własne możliwości" – uzasadnia decyzję o nawiązaniu współpracy ze Stanowskim Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT, właściciela marek RocketJobs.pl i Just Join IT. Liczy na skokowe zwiększenie rozpoznawalności serwisów i dotarcie do nowych odbiorców za pośrednictwem Kanału Zero.

"Największe partnerstwo w historii polskiego YouTube'a"

W ramach współpracy Stanowski udzielił już wywiadu stronie RocketSpace.pl. "Obiecuję sobie, że pokażemy całemu rynkowi, że niestandardowa reklama może być dużo korzystniejsza pod każdym względem niż robienie czegoś co robią wszyscy, według utartego schematu. Co więcej, według mojej wiedzy, mamy tutaj do czynienia z największym partnerstwem w historii polskiego YouTube'a" – powiedział Stanowski.

Czytaj też: Iga Świątek po raz drugi wygrała plebiscyt "Przeglądu Sportowego"

Symbol rakiety nawiązujący dla RocketJobs.pl pojawi się w głównym studiu, a ogłoszenia o pracę mają być wyświetlane w programach Kanału Zero. W jego ramówce programowej będzie widoczna marka Just Join IT.

Kanał Zero na niespełna miesiąc przed startem ma 485 tys. subskrybentów. Kanał Sportowy, który działa na YouTube od 2020 roku, ma ich 1,03 mln.

Czytaj też: Firmy jeszcze obecne w TV Republika znikną z niej z końcem stycznia

(GK, 13.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.