Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"GW", "Fakt" i "Przegląd Sportowy"- oto najlepsze marki prasowe w 2023 roku w socialach

Jak czytamy w raporcie, poszczególne redakcje dobierają media społecznościowe do specyfiki swoich treści (fot. dole777/Unsplash.com)

Marki prasowe w Polsce w 2023 roku miały w mediach społecznościowych 18,5 mln obserwatorów – informuje Raport PBC.

Najlepsze wyniki osiągnęły dzienniki "Gazeta Wyborcza" (1 858 406 obserwatorów), "Fakt Gazeta Codzienna" (1 686 448), "Przegląd Sportowy" (1 538 582), "Super Express" (1 142 836) i "Rzeczpospolita" (618 153). W czołówce są też tygodniki opinii "Newsweek Polska" (1 540 075), "Polityka" (628 175), "Sieci" (485 725) oraz magazyny "Forbes.Profit" (520 482) i "National Geographic Polska" (472 098).

Dobrać odpowiednie medium do treści

Jak czytamy w raporcie, poszczególne redakcje dobierają media społecznościowe do specyfiki swoich treści. Tytuły aktywne w mediach społecznościowych wybierają jako wiodącą platformę Facebook, dzienniki i tygodniki opinii są aktywne na X, dzienniki i magazyny zamieszczają treści video na YouTube i TikToku, marki newsowe i te, dla których atrakcyjne zdjęcia są podstawową formą prezentacji treści wybierają Instagram i Pinterest.

Czytaj też: Czytelnictwo prasy nie spada, zmienia się jego model. Roczny raport PBC

Na Facebooku najwięcej obserwatorów mają "Fakt. Gazeta Codzienna" – 1 208 676, "Przegląd Sportowy" – 845 715 i "Gazeta Wyborcza" – 728 106.

Press

Poszczególne redakcje dobierają media społecznościowe do specyfiki swoich treści (screen: raport PBC)

Na platformie X największą popularnością cieszą się "Newsweek Polska" – 979 151, "Gazeta Wyborcza" – 899 224 i "Rzeczpospolita" – 346 678. Na YouTube najlepsze są "Super Express" – 864 000, "Fakt. Gazeta Codzienna" – 285 000 i "Przegląd Sportowy" – 273 000.

Zestawienie dotyczące Instagrama otwiera "Gazeta Wyborcza" – 186 000, "Glamour" – 143 000 i "Elle" – 141 000.

Na LinkedIn najwięcej obserwatorów mają "Forbes.Profit" – 189 143, "Puls Biznesu" – 102 673 i "Sprawny.Marketing" – 63 868. Na TikToku największą popularnością cieszą się zaś "Przegląd Sportowy" – 59 300, "Fakt. Gazeta Codzienna" (56 600) i "Elle" (47 200).

Czytaj też: Tylko w prasie możliwy jest długotrwały efekt i wielokrotny kontakt z reklamą. Raport PBC

(MZD, 13.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.