Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 3,35 mln widzów oglądało w Wigilię w Polsacie film "Kevin sam w domu"

Polsat emituje film "Kevin sam w domu" od 2000 roku (fot. Twentieth Century Fox Film Corporation/Polsat)

Film "Kevin sam w domu" obejrzało w Wigilię w Polsacie średnio 3,35 mln widzów. To mniej niż przed rokiem, ale udziały w grupach komercyjnych były wyższe niż w 2022 roku.

Emitując film – w Wigilię o 20 – stacja miała średnio 30,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 39,84 proc. w komercyjnej 16-49 i 35,08 proc. w komercyjnej 16-59. Rok wcześniej było to 3,7 mln widzów i odpowiednio 30,42 proc., 36,90 proc. i 33,77 proc.

Czytaj też: Zawadzka, Kołodziejska, Ibisz i Zdrójkowski poprowadzą sylwestrowy koncert Polsatu

Polsat zaczął pokazywać filmy "Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Jorku" w 2000 roku. Pierwsza emisja zgromadziła prawie 9 mln widzów. Pod koniec lat 90. prawa do przygód małego Kevina miał TVN.

W 2010 roku – gdy Polsat nie planował emisji "Kevina samego w domu" w okresie świątecznym – widzowie protestowali, wysyłając do Polsatu e-maile i tworząc internetową petycję. Ostatecznie stacja zmieniła zdanie i nadała ten film 25 grudnia.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Premierowe programy kabaretowe wiosną również w naziemnej Antenie HD

(MNIE, 28.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.