Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro w kampanii świątecznej zwraca uwagę na relacje międzyludzkie

"Dom" to portret człowieka, który chce czuć się potrzebny i pragnie pokazać, że wciąż jest silny i sprawczy (screen: YouTube/Allegro)

Allegro w kampanii porusza temat mijającego czasu i tego, jak wpływa on na relacje z bliskimi. Spot "Dom" to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie.

Allegro jako platforma zakupowa towarzyszy klientom w realizowaniu codziennych potrzeb, a w świątecznych reklamach stara się poruszać tematy, które są dla nich ważne i aktualne. W tym roku firma opowiada chwytającą za serce historię starszego mężczyzny oraz jego rodziny.

Czytaj też: Kaufland przekaże pół miliona złotych organizacjom w ramach świątecznej akcji

"Dom" to portret człowieka, który chce czuć się potrzebny i pragnie pokazać, że wciąż jest silny i sprawczy. Mężczyzna stawia czoła wyzwaniom codzienności, dbając o swój dom, choć wraz z mijającym czasem staje się to coraz trudniejsze. W historii istotną rolę odgrywają najbliżsi – syn rozumie, jak ważne dla ojca jest poczucie samodzielności i to on daje mu na święta prezent – poczucie sprawczości.

Spot zrealizował szwedzki reżyser Jesper Ericstam, a wyprodukował Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Ogilvy Warsaw. Pełna dwuminutowa wersja spotu dostępna jest na YouTube. Z kolei format 45-sekundowy jest emitowany w telewizji oraz VoD. W ramach kampanii publikowane będą także materiały w mediach społecznościowych przygotowane przez agencję HandMade. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Czytaj też: Świąteczne wideo w social mediach warte 2,7 mln zł

(AMS, 23.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.