Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 2,5 mln widzów "Rolnik szuka żony" w TVP 1. Jedynka z 20,5 proc. udziału

TVP 1, pokazując program "Rolnik szuka żony", miał średnio 20,47 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)

10. edycja randkowego reality show "Rolnik szuka żony" przyciągała do TVP 1 średnio 2,55 mln widzów – o ok. 170 tys. mniej niż poprzednia, jesienią 2022 roku.

W jesiennej ramówce Jedynki program oglądać można było w niedziele o 21.20, od 17 września do 10 grudnia. Najwięcej widzów – 2,94 mln – zgromadził finałowy odcinek.

Czytaj też: Kanały Polsatu pokażą biesiadę z piosenkami żołnierskimi, góralskimi i weselnymi

TVP 1, emitując reality show "Rolnik szuka żony", miał średnio 20,47 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział Jedynki wynosił 18,65 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 17,94 proc.

Jesienią 2022 roku randkowy program śledziło w TVP 1 średnio 2,72 mln widzów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: KRRiT nie podobają się programy kanałów Polsatu. Chodzi o wulgaryzmy i niewłaściwe zachowania

(KOZ, 16.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.