Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominika Kulczyk nabyła prawa do marki festiwalu Malta. Karolina Rozwód nową dyrektorką wydarzenia

Dotychczas odbyły się 33 edycje festiwalu (fot. materiały prasowe)

Dominika Kulczyk sfinalizowała zakup praw do marki Malta Festival Poznań, zapewniając tym samym kontynuację istniejącego od ponad 30 lat wydarzenia kulturalnego.

Organizowany od 1991 roku festiwal przez ponad trzy dekady zgromadził ponad 2,5 mln widzów zainteresowanych wartościową sztuką, teatrem, muzyką i literaturą. W tym roku odbyła się 33. edycja wydarzenia, która mogła być ostatnią odsłoną festiwalu w związku z problemami finansowymi organizatorów. Dominika Kulczyk zapowiadała zakup praw już w lipcu br.

Czytaj też: Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą biura reklamy. "Nowe potrzeby wymagają nowej organizacji"

Nabycie przez jedną ze spółek z grupy Dominiki Kulczyk marki festiwalu Malta ma kontekst filantropijny, ale również symboliczny, ponieważ pierwszym mecenasem wydarzenia był dr Jan Kulczyk.

Nową dyrektorką Malta Festival będzie Karolina Rozwód, iberystka i menedżerka kultury, do stycznia 2024 dyrektorka Teatru Starego w Lublinie, którym kierowała od jego inauguracji w marcu 2012 roku. Wcześniej była związana m.in. z TVP Kultura i Polskim Instytutem Sztuki Filmowej; w 2004 roku była koordynatorką Roku Witolda Gombrowicza.

Czytaj też: Margaret z zarzutem nielegalnej reklamy alkoholu w mediach społecznościowych

(KAP, 05.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.