Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: pożegnanie

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie żyje Elżbieta Opiła, była redaktorka "Gazety Wyborczej" i dyrektorka "Press"

Ostatnio Elżbieta Opiła wydawała pismo dla dziewczynek - ukazywało się od ponad pięciu lat, nie drukuje reklam (fot. linkedin.com)

Elżbieta Opiła pełniła ważne funkcje w bydgoskim oddziale „Gazety Wyborczej” - szefowej redakcji, a następnie szefowej marketingu i sprzedaży Agory SA w Bydgoszczy. Potem przez kilka lat była dyrektorką zarządzającą w „Press”.

Ostatnio Elżbieta Opiła szefowała fundacji Kosmos dla dziewczynek, która - jak się przedstawiała - "wzmacnia dziewczynki, aby miały odwagę być tym, kim chcą". 

Fundacja wydawała też dwumiesięcznik „Kosmos dla Dziewczynek”. Ostatnio zbierała pieniądze na tę publikację na Patronite - po tym, jak Ministerstwo Kultury nie przyznało mu dofinansowania.

"Kosmos dla Dziewczynek" to pismo dla dziewczynek w wieku 7-11 lat. Pismo ukazuje się od ponad pięciu lat, nie drukuje reklam. Autorami treści i ilustracji są znani w polscy ilustratorzy i autorzy książek dla dzieci.

Przed pracą w fundacji Opiła była dyrektorką rozwoju biznesu w PGS Pracownia Gier Szkoleniowych Sp. z o.o. oraz szefową marketingu w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

(MAT, 16.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.