Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volkswagen Financial Services z pierwszą w historii marki kampanią telewizyjną

Kampania ma zwiększać świadomość marki (fot. materiały prasowe)

Volkswagen Financial Services uruchomiła kampanię telewizyjną, w której podkreśla, że jest numerem jeden w finansowaniu samochodów osobowych. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Vision & People.

Spot telewizyjny Volkswagen Financial Services jest spójny z dotychczasowymi działaniami reklamowymi prowadzonymi w internecie. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz jej produktów finansowych wśród klientów.

Czytaj też: Pepsi wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną, a Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru

Spot został wyprodukowany przez agencję reklamową Vision & People. Jest emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Grupy TVN.

Za działania PR marki odpowiada agencja dfusion communication.

(KAP, 10.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.