Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pepsi wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną, a Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru

Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany (fot. materiały prasowe)

Z okazji 125. rocznicy powstania marki Pepsi przedstawiła nową identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski już się rozpoczęło. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach w pierwszym kwartale 2024 roku.

Nowe logo i identyfikacja wizualna Pepsi jest pierwszą aktualizacją wizerunku marki od 14 lat.

Nowe wzory będą obecne we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem, włączając w to opakowania, nalewaki do napojów, flotę samochodową, modę i gastronomię. Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęła się zmiana brandingu np. nalewaków i lodówek. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany.

Ponadto Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie.

(AMS, 09.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.