Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine będzie promować Polskie Parki Narodowe

"Promocja Parków Narodowych jako marki” to nazwa projektu realizowanego od 2016 roku przez MKiŚ (fot. materiały prasowe)

GoldenSubmarine zrealizuje kampanię promującą Polskie Parki Narodowe i Projekt POIS w mediach społecznościowych. Agencja wygrała zapytanie ofertowe ogłoszone przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska.

Wygrane przez GoldenSubmarine postępowanie obejmuje "Przygotowanie i przeprowadzenie promocji Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 Promocja Parków Narodowych jako marki i Polskich Parków Narodowych w mediach społecznościowych Parków Narodowych i Ministerstwa Klimatu i Środowiska (MKiŚ)”. Pomysł  GoldenSubmarine uzyskał 100 punktów, czyli najwięcej w ramach kryteriów oceny ofert.

"Promocja Parków Narodowych jako marki” to nazwa projektu realizowanego od 2016 roku przez MKiŚ. Skupia się na przybliżaniu ogółowi społeczeństwa instytucji parków narodowych i aktywnego zaangażowania rzeszy Polaków w realizowaną przez nie misję ochrony przyrody. Projekt ma zasięg ogólnopolski i jest prowadzony we współpracy ze wszystkimi 23 istniejącymi w Polsce parkami narodowymi.

(AMS, 08.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.