Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Rudzki odchodzi z pogrążonego w kryzysie Kanału Sportowego. W planach ma "projekty literackie"

Przemysław Rudzki jest autorem kanału piłkarskiego "Kick Off" na YouTube, który ma ponad 41 tys. subskrybentów (screen: YouTube/Kick Off - Przemysław Rudzki)

Przemysław Rudzki, który prowadził w Kanale Sportowym m.in. program „Full English”, a także był dyrektorem kreatywnym wydawnictw kanału, rozstaje się z tą platformą. Zapewnia, że to jego dobrze przemyślana decyzja.

Przemysław Rudzki o swoim rozstaniu z Kanałem Sportowym poinformował w mediach społecznościowych w środę wieczorem. „Dzisiejszy KS Poranek był ostatnim, który poprowadziłem w @kanalsportowy_official. W sobotę będziecie jeszcze mogli obejrzeć Full English, później nasze drogi się rozchodzą” – napisał Rudzki na Facebooku i Instagramie. Zapewnił też: „To tylko i wyłącznie moja decyzja, bardzo przemyślana”. Zapowiedział, że chce się teraz skupić „na dwóch dużych projektach literackich” i pracy w Canal+.

Przemysław Rudzki współpracował z Kanałem Sportowym od września 2022 roku. Był tam dyrektorem kreatywnym wydawnictw kanału - odpowiadał m.in. za „Kwartalnik Sportowy”, książki oraz dodatki wydawane przed wielkimi turniejami sportowymi. Prowadził też cykl o lidze angielskiej „Full English”.

Czytaj też: TVP bez konsekwencji za promowanie polityków PiS. Szef KRRiT przyjął wyjaśnienia nadawcy

Rudzki jest też związany z Canal+, gdzie m.in. prowadzi magazyn „Jej wysokość Premier League”. Jest ponadto autorem kanału piłkarskiego "Kick Off" na YouTube, który ma ponad 41 tys. subskrybentów. W przeszłości był redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”. Od stycznia 2020 roku do sierpnia 2022 współpracował z serwisem Newonce.sport.

Kanał Sportowy przechodzi kryzys. Jego założyciel i właściciel grupy Weszło Krzysztof Stanowski 13 października poinformował, że złożył wypowiedzenie. Nieoficjalnym powodem miał być konflikt Stanowskiego z pozostałymi współwłaścicielami KS. Po ogłoszeniu tej decyzji ze współpracy z kanałem zrezygnował też publicysta Robert Mazurek, który prowadził tam program ze Stanowskim.

Niedawno YouTube zablokował Kanałowi Sportowemu dodawanie nowych treści na siedem dni. Powodem miały być żarty dotyczące pedofilii, jakie prowadzący opowiadali w niedawnych odcinkach „KS Poranka”. Ze współpracy z Kanałem zaczęli się wycofywać jego sponsorzy.

Kanał Sportowy został uruchomiony przez Krzysztofa Stanowskiego wraz z Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Mateuszem Borkiem – znanymi dziennikarzami sportowymi – w marcu 2020 roku. Już w pierwszym roku działania miał pół mln subskrypcji, a w 2022 roku osiągnął ponad 24 mln przychodów ze sprzedaży i 5,6 mln zł zysku. Obecnie na YouTube subskrybuje go 1,13 mln osób.

(MAK, 26.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.