Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Sportowy blokowany przez YouTube. Ratuje się rezerwowym profilem

Powodem blokady kanału na YouTube mają być żarty Jakuba Białka i Krzysztofa Stanowskiego (fot. YouTube)

YouTube zablokował Kanałowi Sportowemu dodawanie nowych treści przez siedem najbliższych dni. Powodem mają być żarty dotyczące pedofilii, jakie prowadzący opowiadali w niedawnych odcinkach "KS Poranka".

Mimo blokady głównego kanału programy KS są emitowane na koncie Kanał Sportowy Extra. Główny profil Kanału ma 1,1 mln subskrybentów. A ich 4,2 tys. wideo obejrzano już 660 mln razy. KS Extra ma o wiele mniejsze zasięgi – 223 tys. subskrybentów, 358 wideo i 54 mln odtworzeń.

Kanał Sportowy stracił sponsorów

To nie pierwszy raz, gdy Kanał Sportowy jest blokowany przez YouTube. Już kilkakrotnie był zawieszany przez platformę, a tworzone przez dziennikarzy treści były wtedy również publikowane na rezerwowym profilu.

Czytaj też: Krzysztof Stanowski odszedł z Kanału Sportowego. Opuścił go też Robert Mazurek

We wrześniu 2021 roku kanał zniknął w całości z platformy na trzy godziny. Wtedy powodem miał być program, w którym prowadzący twierdzili m.in. że kobiety transpłciowe nie powinny mieć prawa do udziału w zawodach sportowych, ponieważ nie są kobietami.

Ponad tydzień temu w odcinku programu "KS Poranek" dziennikarka Monika Wądołowska, przedstawiając prognozę pogody zapowiadającą 15-19 stopni, zaczęła komentować przygotowanym w scenariuszu żartem: "Prawie tak niskie, jak wiek dziewczyn...". Nie chciała go jednak odczytać w całości. Zrobił to wydawca programu Jakub Białek, dodając: "Prawie tak niskie, jak wiek dziewczyn, które były podrywane przez niektórych polskich influencerów". Wądołowska stwierdziła, że nie uważa, aby sytuacja była zabawna. W reakcji na ten żart Kanał Sportowy stracił dwóch sponsorów – Liptona i Sharpa. Marki oficjalnie podkreśliły, że nie chcą być utożsamiane z takimi treściami.

Czytaj też: Kanał Sportowy traci kolejnego sponsora porannej audycji. Tym razem Sharp

(KAP, 20.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.