Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP łączy VMLY&R z Wunderman Thompson. Globalni giganci mają oddziały w Polsce

Nowym podmiotem mają zarządzać: Jon Cook jako global CEO i Mel Edwards - global president (fot. WPP.com)

WPP połączyło globalne sieci Wunderman Thompson i VMLY&R, aby stworzyć agencję VML. Połączy ona kompetencje z zakresu brand experience, customer experience i commerce - poinformował wczoraj w specjalnym wydaniu newsletter "Presserwis".

Według oficjalnego komunikatu WPP, nowy podmiot rozpocznie działalność w styczniu 2024 roku, wspierając klientów w zakresie kreatywnej strategii rozwoju marki i transformacji, oferując jednocześnie usługi transmisji danych, platformy technologiczne i partnerstwa z dużymi firmami technologicznymi - jak np. Nvidia. Z firmą tą Wunderman Thompson współpracuje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. Sieć VML będzie również oferować usługi B2B dla służby zdrowia.

Nowym podmiotem mają zarządzać: Jon Cook jako global CEO i Mel Edwards - global president.

Decyzja o połączeniu sieci obejmie również Polskę, ale na razie Dariusz Andrian, CEO VMLY&R, nie chce rozmawiać o szczegółach. VMLY&R to jedna z największych agencji reklamowych na rynku, zatrudniająca ponad 400 osób, pracująca m.in. dla PNB Paribas, Adidasa, Ikei czy Pernod Ricard.

Z kolei Wunderman Thompson działa w Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy. Zespół składa się z 380 specjalistów od programowania, tworzenia systemów i zarządzania projektami. Agencja tworzyła projekty dla takich marek jak: Ford, Unilever, GSK, Shell, M&G, Aston Martin, Aegon, Acco Brands, YIT Group, Nest Bank.

(AMS, 18.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.