Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Group One i Polski Związek Głuchych założyły agencję Unmute

Założenie agencji Unmute jest kolejnym krokiem w rozwoju długofalowej współpracy Polskiego Związku Głuchych i Group One (fot. materiały prasowe)

Polski Związek Głuchych i Group One stworzyły wspólnie agencję Unmute, która ma zapewniać markom wsparcie w skutecznej walce ze wszelkimi formami wykluczenia. To inicjatywa, która łączy biznes i działania NGO.

Agencja Unmute będzie skupiona na działaniach inkluzywnych dla osób z niepełnosprawnością, takich jak likwidowanie barier w komunikacji, ułatwianie procesu zakupowego, angażowanie w projekty biznesowe, edukacja i promowanie filozofii oraz dobrych praktyk w obszarze inkluzywności. Firma będzie działać również jako agencja talentów, w której portoflio znajdą się osoby z niepełnosprawnością.

Przedstawiciele agencji zwracają uwagę na fakt, że od czerwca 2025 roku firmy prywatne w Europie będą zobowiązane do przestrzegania European Accessibility Act, czyli dyrektywy Unii Europejskiej mającej na celu poprawę dostępności produktów i usług dla osób z niepełnosprawnościami.

Pierwszym klientem agencji Unmute został BLIK. Agencja we współpracy z Change
Serviceplan (Group One) zrealizowała pięć krótkich filmów, w których Tomasz Kot
w żartobliwy sposób przypomina o zwracaniu pożyczonych pieniędzy. "Strofki", to pięć piosenek zaśpiewanych przez aktora w różnych stylach muzycznych. W jednej z nich Tomasz Kot słowa piosenki wykonuje w polskim języku migowym. BLIK chce w ten sposób podkreślić, że dostrzega potrzebę tego, żeby treści marketingowe były dostępne dla wszystkich. Wszystkie przygotowane materiały są dostępne w wersji z napisami, audiodeskrypcją oraz tłumaczeniem na polski język migowy.

Jak informują przedstawiciele Unmute, założenie agencji jest kolejnym krokiem w rozwoju długofalowej współpracy Polskiego Związku Głuchych i Group One trwającej od 2016 roku. W tym czasie będąca częścią Group One agencja Change Serviceplan oraz PZG zrealizowały i przeprowadziły wspólnie trzy kampanie społeczne podejmujące temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego.
Jedną z nich było stworzenie zespołu złożonego z pięciorga głuchych artystów, występujących również pod nazwą Unmute. Efektem tych działań było zakwalifikowanie się zespołu w 2022 roku do preselekcji konkursu Eurowizji.

(KAP, 12.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.