Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych opowiada się za zrównoważoną produkcją audiowizualną

Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych reprezentuje interesy środowiska producentów filmów reklamowych (fot. materiały prasowe)

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) podpisało manifest „Film dla Klimatu”. Jest to porozumienie na rzecz zrównoważonej produkcji audiowizualnej, podpisane już przez kilkadziesiąt instytucji.

Manifest "Film dla Klimatu" ma być krokiem w stronę prowadzenia produkcji audiowizualnej w sposób zrównoważony, uwzględniający aspekty środowiskowe, społeczne i ekonomiczne.

„Jako Stowarzyszenie Producentów Reklamowych chcemy dać wyraz naszej troski o środowisko naturalne i angażować się w działania na rzecz jego ochrony. Manifest to dobry punkt wyjścia do stworzenia konkretnego planu działań, który pozwoli nam na bardziej zrównoważone prowadzenie produkcji reklamowej. Na pewno w najbliższym czasie członkowie SPR będą pracować nad takimi rozwiązaniami” – powiedziała, cytowana w komunikacie prasowym, Arleta Robinson, prezeska SPR.

Do tej pory manifest podpisały m in.: Stowarzyszenie Filmowców Polskich, Polska Akademia Filmowa, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, Stowarzyszenie Kobiet Filmowców, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, EC1 Łódź – Miasto Kultury, Centrum Technologii Audiowizualnych, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Łódź Film Commission, Mazovia Warsaw Film Commission, Podkarpackie Film Commission, Centrala Distribution, Likaon, WJ Team, Momakin, Wajda School.

(AMS, 28.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.