Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat+ ma już ponad 5 mln subskrypcji i wygrywa z konkurentami

Snapchat ma już ok. 750 mln użytkowników, płatna wersja ledwie ułamek całości (fot. Thought Catalog/Unsplash.com)

Od czerwca br. oferta subskrypcji Snapchata dodała milion użytkowników, zwiększając łączną liczbę do ponad 5 mln płatnych członków.

Snapchat+ kosztuje 3,99 dol. miesięcznie, został uruchomiony w czerwcu 2022 roku. Po dwóch miesiącach usługa zgromadziła milion subskrybentów. W lutym 2023 firma naliczyła 2 mln, w kwietniu 3 mln. Rok od uruchomienia 4 mln użytkowników płaciły za "ekskluzywne, eksperymentalne i przedpremierowe funkcje".

Celem 10 mln abonentów

Płatni subskrybenci nadal stanowią jedynie ułamek całkowitej liczby 750 mln użytkowników platformy miesięcznie, ale ten szybki wzrost dobrze wróży firmie, która stara się zwiększyć inne niż reklamowe źródła przychodów. Snapchat+ generuje bezpośrednie przychody z aplikacji wynoszące blisko 20 mln dol. miesięcznie.

Czytaj też: Elon Musk chce uczynić z X platformę płatną dla wszystkich użytkowników

Zgodnie z tym, co powiedział w przeszłości dyrektor generalny Snap, Evan Spiegel, firma znajduje się w połowie drogi do swojego "średnioterminowego celu", jakim jest osiągnięcie 10 mln płacących abonentów.

"Od chwili premiery abonenci jako pierwsi wypróbowali ponad 20 nowych funkcji, w tym nasze najnowsze produkty oparte na sztucznej inteligencji, takie jak My AI i Dreams, zanim zostaną one szeroko udostępnione reszcie naszej społeczności" – napisała firma w oświadczeniu.

W porównaniu z innymi sieciami społecznościowymi oferta subskrypcji Snap wygrywa z konkurentami. Po miesiącach namawiania użytkowników i zmuszania reklamodawców do udziału w programie płatnej weryfikacji, oferta premium Elona Muska dla X ma w sumie zaledwie milion płacących członków. Meta nadal nie zgłosiła żadnej liczby subskrybentów swojego modelu Meta Verified na Instagramie i Facebooku.

Czytaj też: Twórca ChatGPT pozwany przez grupę pisarzy za naruszenie praw autorskich

(MAC, 25.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.