Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

X zezwoli na reklamy polityczne kandydatów i partii przed wyborami w USA

Zezwolenie na wszystkie reklamy polityczne w USA mogłoby pomóc firmie X zwiększyć przychody w czasie, gdy wielu reklamodawców uciekło z platformy lub ograniczyło wydatki w obawie, że pojawią się obok nieodpowiednich treści (fot. Bastian Riccardi/Unsplash.com)

Platforma X, wcześniej znana jako Twitter, oświadczyła, że zezwoli na reklamy polityczne w USA zamieszczane przez kandydatów i partie polityczne oraz rozszerzy swój zespół ds. bezpieczeństwa przed wyborami prezydenckimi w 2024 roku.

Zanim miliarder Elon Musk przejął firmę w październiku ub.r., Twitter w 2019 roku zakazał na całym świecie wszelkich reklam politycznych. W styczniu br. zniósł częściowo ten zakaz i zaczął zezwalać w USA na "reklamy motywacyjne", które podnoszą świadomość w kwestiach takich jak rejestracja wyborców.

Czytaj też: Elon znów chce zmieniać. Co z nagłówkami przy linkach na Twitterze (X)

Zezwolenie na wszystkie reklamy polityczne w USA mogłoby pomóc firmie X zwiększyć przychody w czasie, gdy wielu reklamodawców uciekło z platformy lub ograniczyło wydatki w obawie, że pojawią się obok nieodpowiednich treści. Na blogu platforma X poinformowała, że powiększy swoje zespoły ds. bezpieczeństwa, aby walczyć z manipulowaniem treścią i "pojawiającymi się zagrożeniami".

Firma oświadczyła, że utworzy globalne centrum przejrzystości reklam, które pozwoli użytkownikom widzieć, jakie reklamy polityczne są promowane w X. Wydano też zastrzeżenie, że X nadal będzie zakazywać reklam politycznych rozpowszechniających fałszywe informacje lub mających na celu podważenie zaufania publicznego do wyborów.

Czytaj też: Medal Wolności Słowa 2023: Ewa Łętowska, Piotr Świerczek, Owsiakowie i Lech Wałęsa

(MAC, 31.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.