Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej widzów Top of the Top Sopot Festival w TVN niż przed rokiem. Ale stacja dalej liderem

Konkurs o Bursztynowego Słowika wygrał Kwiat Jabłoni (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Top of the Top Sopot Festival 2023 oglądało w TVN średnio 1,21 mln widzów – o ok. 200 tys. mniej, niż przed rokiem. Stacja, transmitując imprezę, była liderem oglądalności zarówno w grupie ogólnej, jak i rozliczeniowej 20-54.

TVN pokazywał sopocki festiwal wieczorami od 21 do 24 sierpnia.

  • Pierwszego dnia odbył się koncert "#I dance", który zgromadził w TVN średnio 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 11,27 proc. udziału w rynku grupie ogólnej i 13,15 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.

Czytaj też: TVN przenosi "Lego Masters" z piątkowych wieczorów na sobotnie popołudnia

  • Drugi dzień, czyli koncert "#Summer Vibes" i konkurs o Bursztynowego Słowika, przyciągnął do TVN średnio 1,15 mln widzów przy 11,57 proc. udziału w grupie ogólnej i 12,61 proc. w 20-54.

  • Najwięcej widzów – 1,32 mln – śledziło w TVN festiwal trzeciego dnia, kiedy zorganizowano koncert "#Great Moments". Stacja miała wtedy 13,38 proc. udziału w grupie ogólnej i 14,31 proc. w grupie 20-54.

  • Z kolei czwarty dzień – koncert "#Magic Words" – oglądało w TVN średnio 1,25 mln widzów, dając stacji 12,74 proc. udziału w grupie ogólnej i 13,85 proc. w grupie 20-54.

Podczas pokazywania Top of the Top Sopot Festival 2023 TVN notował średnio 12,24 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie 20-54 rezultat stacji był wyższy i wynosił 13,46 proc.

Czytaj też: TVN Siedem bez codziennego serialu. "To trudne do udźwignięcia finansowo"

W paśmie 20-23.20 w dni festiwalu TVN osiągał średnio 11,66 proc. udziału w rynku, wygrywając z pozostałymi stacjami z tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie TVP 1 miał 5,67 proc., TVP 2 – 5,25 proc., a Polsat – 4,37 proc.

W grupie rozliczeniowej 20-54 TVN uzyskał 12,99 proc., podczas gdy Polsat 5,52 proc., TVP 2 – 3,95 proc., a TVP 1 – 3,83 proc.

Top of the Top Sopot Festival 2022 (16-18 sierpnia) oglądało w TVN średnio 1,4 mln widzów, a Top of the Top Sopot Festival 2021 (17-19 sierpnia) – 1,79 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Piotr Najsztub ma już dwie trzecie kwoty potrzebnej na proces z TVP

(KOZ, 28.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.