O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BNG i Assembly otwierają w Polsce Assembly Retail Media

Assembly Retail Media na Europę podlega biuru Assembly w Londynie, zarządzanemu przez Matta Adamsa (fot. materiały prasowe)

Należąca do Stagwell globalna omnichannelowa agencja mediowa Assembly uruchamia dział Assembly Retail Media na Europę, wspierany przez Brand New Galaxy w ramach joint venture.

Assembly utworzyło dywizję Retail Media złożoną z zespołu BNG. Natomiast zasoby i ekspertyzę BNG z obszaru social commerce włącza do istniejącego już European Paid Social Division. Oznacza to, że dotychczasowe działy BNG, dedykowane retail media i social media, będą działać pod marką Assembly: zespół retail media (REMA) pod przewodnictwem Ady Wachowskiej (wcześniej retail media director BNG, obecnie retail media director Assembly) oraz zespół social media pod przewodnictwem Niny Włodarczyk (wcześniej head of social media BNG, obecnie paid social director w Assembly) stały się częścią organizacji Assembly i podlegają jej biuru w Londynie, zarządzanemu przez Matta Adamsa, CEO Assembly Europe. Połączone zespoły to obecnie 25 pracowników. Pracujący w Polsce w Assembly Retail Media pracownicy  z BNG są obecnie zatrudnieni w spółce technicznej Assembly Poland, ale nie będzie ona używana jako rynkowa nazwa - funkcjonować ma nazwa Assembly Retail Media. 

Assembly Retail Media ma stać się europejskim center of excellence w zakresie mediowych kampanii na platformach retail i e-commerce, dostarczając usługi z obszaru retail media i social commerce globalnym klientom. W ofercie Assembly Retail Media pojawić się mają produkty i usługi tworzące kompleksowe rozwiązania dla branży handlowej, dzięki którym działające w niej marki będą mogły zwiększać skalę działalności, wprowadzać automatyzację i optymalizację konwersji sprzedażowej.

Mediowymi klientami BNG są m.in. Philips, Coty, Mastercard, Schneider Electric, a klientem obsługiwanym już w ramach joint venture Assembly i Brand New Galaxy jest Lenovo.

BNG i Assembly są częścią sieci Brand X Performance Network holdingu reklamowego Stagwell, zatrudniającej ponad 6 tys. ekspertów w 60 biurach w 20 krajach i zarządzających mediami o wartości 5 mld dol. W skład sieci wchodzą agencje kreatywne GALE, Forsman & Bodenfors, Crispin Porter Bogusky, Vitro i Observatory; agencje mediowe Assembly, MMI Agency, Goodstuff i Grason; agencja B2B Multiview; agencja contentowa Locaria; eksperci ds. podróży i mediów Ink oraz eksperci od e-commerce, czyli Brand New Galaxy.

BNG jest częścią Stagwell od kwietniu 2022 roku.

(AMS, 24.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.