Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok Ad Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września

Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września (fot. materiały prasowe)

TikTok Ad Awards to europejski program nagradzający agencje i marki, które wyróżniają się na TikToku. Druga edycja konkursu pozwoli po raz pierwszy na udział markom i agencjom reklamowym w Polsce.

Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach. Zgłoszenia ze wszystkich, automatycznie biorą również udział w rywalizacji o nagrodę w kategorii głównej – Greatest TikTok.

Pierwsza kategoria to Greatest Creative. Wyróżniane w niej są marki i agencje, które stworzyły najbardziej innowacyjną kreację reklamową, zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka, dopasowaną do charakteru platformy i profilu użytkowników.

Czytaj też: Meta w przyszłym tygodniu uruchomi webową wersję aplikacji Threads

Kolejną jest Greatest Performance koncentrująca się na mierzalnym efekcie kampanii przeprowadzonych na TikToku. Trzecia to Greatest Small Business, w której nagradzani są menedżerowie kampanii TikTok Ads małych i średnich przedsiębiorstw, zatrudniających do 50 pracowników.

Zwycięzcy z każdej z kategorii otrzymają trofeum TikTok Ad Awards, kredyty na reklamy na platformie oraz partnerstwa medialne. Dodatkowo będą mogli korzystać z odznak TikToka, które pomogą im promować swoje zwycięstwo w mediach społecznościowych oraz w prezentacjach dla swoich klientów. Zwycięzcy z kategorii Greatest TikTok wezmą udział w Europejskim Grand Prix.

Aby zakwalifikować się do TikTok Ad Awards 2023, płatna kampania musi być prowadzona na TikTok w okresie od 17 października 2022 roku do 27 września br. włącznie. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września.

Czytaj też: Platforma społecznościowa X zniesie blokowanie kont

(KAP, 22.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.