Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Repropol już wypłacił duże pieniądze. Sporo dostały Polska Press, Infor i RASP

W sumie na liście zakwalifikowanych do wypłat znalazło się 4988 tytułów prasowych, które osiągnęły minimalny próg przysługującej wydawcom opłaty reprograficznej wynoszący 100 zł (fot. Pixabay.com)

Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol wysłało przelewy już ponad 300 wydawcom na łączną kwotę 1,82 mln zł netto. To środki do podziału w ramach opłaty reprograficznej za 2022 rok. – Wśród odbiorców największych przelewów znalazły się m.in. Polska Press, Infor, RASP i Federal Media Company – mówi prezes Repropolu Grzegorz Cydejko.

Jak dodaje Cydejko, organizacje szykuje teraz przelewy do kolejnych 200 wydawców znajdujących się na liście. W sumie po wypłatę środków zgłosiło się około tysiąca wydawców – od największych koncernów oraz właściciel lokalnych i specjalistycznych wydawnictw, po te niewielkie, niekiedy prowadzone przez jedną osobę.

Czytaj też: Samorządy rezygnują z gazet Polska Press przez brak tematów lokalnych

Wpłaty dla wydawanej przez Infor „Dziennik Gazety Prawnej" wyniosły 134 392,63 zł, a dla „Gazety Finansowej” wydawanej przez Federal Media Company – 84 671,02 zł. Spośród tytułów wydawanych przez RAS Polska duże przelewy otrzymały "Fakt" – 69 577,01 zł i "Newsweek Polska" – 47 984,60 zł.

Wypłaty dla kilku przykładowych tytułów Polska Press wyglądały następująco:

  • „Gazeta Pomorska” – 49 624,98 zł
  • „Gazeta Krakowska” – 14 937,09 zł
  • „Kurier Lubelski” – 10 411,45 zł
  • „Dziennik Bałtycki” – 15 335,89 zł
  • „Dziennik Zachodni” – 16 690,66 zł
  • „Dziennik Polski” – 11 694, 37 zł.

W sumie na liście zakwalifikowanych do wypłat znalazło się 4988 tytułów prasowych, które osiągnęły minimalny próg przysługującej wydawcom opłaty reprograficznej wynoszący 100 zł. Do podziału jest 6 490 542,33 zł. Cała procedura wypłat ma potrwać do końca września. – Do tego czasu zakończymy wysyłanie przelewów wszystkim tym, którzy się do nas zgłosili – zapowiada Cydejko.

Czytaj też: Już tylko jeden dziennik Polska Press utrzymuje średnią sprzedaż powyżej 10 tys. egz.

(MZD, 12.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.