Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oshee współpracuje z Matą przy promocji nowej linii napojów

Nowe produkty mają logotyp OSH33 (fot. materiały prasowe)

Marka napojów izotonicznych Oshee we współpracy z Michałem Matczakiem - Matą stworzyła linię produktów - OSH33.

Powstały dwie receptury napoju Oshee - Love Potion, a nowe produkty mają logotyp OSH33. Za jego  powstanie odpowiada Mateusz Machalski - projektant, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, współautor identyfikacji wizualnej do płyty Maty „Młody Matczak”.

Produkty od 16 sierpnia będą w sieci Żabka. Ich sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna - w spocie reklamowym wystąpi Mata, tłem muzycznym będzie jego utwór pt. „Kiedy płaczesz, użyj wycieraczek”. Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, produkcją zajął się Shootme, planowaniem i zakupem mediów - Mediahub.

W 2021 roku Mata współpracował z McDonald's - w punktach sieci sprzedawane były tzw. zestawy Maty, a on sam brał udział w kampanii reklamowej, która je promowała.

(AMS, 10.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.