Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat Plus planuje wygaszenie serwisu VoD Polsat Go z bezpłatnymi materiałami

Polsat Go oferuje bezpłatne materiały – seriale i programy z anten Polsatu, ale z reklamami (screen: Polsatgo.pl)

Grupa Polsat Plus ma w planach wygaszenie serwisu VoD Polsat Go, działającego w modelu reklamowym – nieoficjalnie ustalił "Presserwis".

Obecnie grupa posiada dwa serwisy z treściami wideo. Polsat Go oferuje bezpłatne materiały – seriale i programy z anten Polsatu, ale z reklamami. Z kolei Polsat Box Go jest płatnym serwisem streamingowym, bez reklam, zawierającym też przekazy zewnętrznych kanałów telewizyjnych oraz seriale premium, np. "Bracia".

Skupienie się na promocji Polsat Box Go

O tym, że grupa rozważa pozostawienie na rynku tylko jednego serwisu, informowaliśmy już w lutym. Od początku roku komunikacja dotycząca Polsat Go została ograniczona, a Grupa Polsat Plus skupiała się na promocji Polsat Box Go.

Czytaj też: Prezes UOKiK postawił UPC Polska zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów

Z naszych informacji wynika, że jeszcze tego lata grupa chce rozpocząć komunikowanie użytkownikom Polsat Go, iż serwis zakończy działalność, zapraszając ich jednocześnie do korzystania z Polsat Box Go. Ten drugi ma pozostać serwisem płatnym.

Telewizja Polsat nie odpowiedziała na nasze pytanie w sprawie przyszłości Polsat Go.

Polsat Box Go ruszył 1 września 2021 roku, zastępując Iplę i Cyfrowy Polsat Go. Z kolei Polsat Go wystartował w połowie sierpnia 2021 roku.

Serwis Polsat Go w maju odwiedziło 864 tys. realnych użytkowników, a w czerwcu – 800 tys. Z kolei Polsat Box Go miał w maju 1,35 mln realnych użytkowników, a w czerwcu – 1,24 mln. Działający na podobnych zasadach co Polsat Go serwis VOD.pl (TVN Warner Bros. Discovery) odnotował w maju 1,21 mln realnych użytkowników, a w czerwcu – 1,23 mln (dane Mediapanel PBI/Gemius).

Od lutego serwis VoD działający w modelu reklamowym – Vod.pl – ma również w Polsce Warner Bros. Discovery, do którego należą także subskrypcyjne Player.pl i HBO Max.

Czytaj też: Ponad 108 tys. doniesień na temat Natalii Janoszek od maja. Analiza PSMM Monitoring & More

(MNIE, 08.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.