Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 obronił pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych

TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w pierwszym półroczu średnio 5,05 proc. udziału (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

Liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Większość stacji newsowych notowała gorsze wyniki niż w pierwszym półroczu 2022 roku, gdy m.in. szczegółowo relacjonowała wojnę w Ukrainie.

Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w pierwszym półroczu średnio 5,05 proc. udziału wobec 5,79 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 4,69 proc. (spadek z 5,62 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) - 1,64 proc. (w dół z 2,15 proc.).

Kolejne miejsca zajęły: naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) - 0,66 proc. (wzrost z 0,6 proc.), TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,53 proc. (spadek z 0,75 proc.), Polsat News 2 (Telewizja Polsat) - 0,11 proc. (bez zmian), TV Republika (Telewizja Republika) - 0,09 proc. (tyle samo, co w pierwszym półroczu 2022), Telewizja wPolsce.pl (Fratria) - 0,03 proc. (wzrost z 0,02 proc.), Biznes 24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian) i News 24 (Astro) - poniżej 0,01 proc. (bez zmian). W czerwcu monitoring kanału zawieszono z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

Czytaj też: Uderzający w TVN program "Jak oni kłamią" w TVP Info ma wyniki poniżej średniej stacji

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,41 proc. udziału (spadek z 4,17 proc.), TVP Info - 2,24 proc. (3,41 proc. rok wcześniej), a Polsat News - 1,28 proc. (spadek z 2,01 proc.).

Z kolei w czerwcu TVN 24 prowadził w grupie ogólnej 4+ z 5,98 proc. udziału wobec 5,44 proc. rok wcześniej. Za nim były TVP Info - 5,32 proc. (wzrost z 4,99 proc.) i Polsat News - 1,79 proc. (spadek z 1,87 proc.). W grupie komercyjnej 16-59 liderem też był TVN 24 - 4,22 proc. (wzrost z 3,49 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 12.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.