Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

One House nie przeprowadzi kampanii dotyczącej HPV, bo Ministerstwo Zdrowia za długo prowadziło przetarg

Planowana kampania miał być częścią projektu "Planuję długie życie" (fot. materiały prasowe)

Przetarg dotyczący kampanii promującej korzyści wynikające ze szczepienia przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) został unieważniony przez Ministerstwo Zdrowia. Powód: zbyt długo trwał konkurs ofert.

Pierwotnie przetarg został rozstrzygnięty na korzyść konsorcjum agencji One House oraz Based Media, które miały odpowiadać za prowadzenie kampanii wartości 5 mln zł. Działania miały być skierowane do osób w wieku 35-50 lat i miały promować korzyści wynikające ze szczepień dzieci w wieku 12-13 lat.

Czytaj też: Papaya Films dołącza do United Nations Global Compact

Przetarg rozstrzygnięto 12 maja br. Start działań promocyjnych został natomiast zaplanowany na 1 czerwca. Tak krótki czas między wyborem a uruchomieniem kampanii uniemożliwiałby przeprowadzenie kampanii w zaplanowanym czasie (od czerwca do listopada 2023 roku). Resort podjął decyzję o unieważnieniu przetargu. Jako oficjalny powód decyzji podano "zdarzenie wyjątkowe polegające na przedłużeniu się postępowania".

(KAP, 03.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.