Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SkyShowtime reklamuje "Warszawiankę" z Szycem w telewizji, internecie i outdoorze

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości serwisu streamingowego SkyShowtime oraz podkreślenie wagi polskiego rynku i lokalnego zaangażowania marki (fot. materiały prasowe)

Do 17 lipca potrwa kampania reklamowa serialu SkyShowtime Original "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej. 

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości serwisu streamingowego SkyShowtime oraz podkreślenie wagi polskiego rynku i lokalnego zaangażowania marki. Działania obejmują stacje telewizyjne, nośniki reklamy zewnętrznej i internet.

Spoty telewizyjne są emitowane w kanałach TVP, TVN i Polsatu. Nośniki outdooru umieszczono m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i na Helu. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej, w tym billboardy, citylighty i ekrany w przejściach na stacjach metra, jak i niestandardowe formy - siatki wielkoformatowe, mapping w centrum Warszawy, mural z elementami UV widocznymi jedynie po zmroku. 

W internecie kampania "Warszawianki" będzie widoczna w największych portalach horyzontalnych, serwisach tematycznych i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat).

Za zakup i planowanie mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Mets.

Serial "Warszawianka" miał premierę w poniedziałek 19 czerwca na 22 rynkach, na których dostępny jest SkyShowtime. Tego dnia platforma udostępniła dwa pierwsze odcinki. Kojne udostępniane będą co poniedziałek. Produkcja opowiada o tragikomicznych losach czterdziestoletniego playboya Franka Czułkowskiego vel Czuły (w tej roli Borys Szyc), miejskiej legendy, która nieustająco walczy z rzeczywistością, próbując uchwycić sens własnego istnienia we współczesnym świecie.

SkyShowtime prawa do "Warszawianki" nabył razem z 20 innymi serialami od Warner Bros. Discovery. Wcześniej produkcja miała trafić do oferty HBO.

(KOZ, 21.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.