Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Transmitując Marsz 4 czerwca, TVN 24 wyraźnie wygrał z TVP Info, który go krytykował

Marsz 4 czerwca z Warszawy pokazywała główna, naziemna antena TVN (screen: TVN)

Relację z Marszu 4 czerwca oglądało w TVN średnio 594 tys. widzów, a w TVN 24 – 1,22 mln. Łącznie na tych dwóch antenach było to średnio ok. 1,8 mln oglądających. Z kolei w Polsat News marsz miał 304 tys. widzów (pierwsza część) i 211 tys. (druga).

W głównym, naziemnym TVN relacja trwała od 11.40 do 15.56. Śledziło ją średnio 594 tys. widzów przy udziale 7,52 proc. w grupie ogólnej 4+.

Czytaj też: Rada programowa TVP skarży się na stronnicze relacje TVP z Marszu 4 czerwca

Dużo wyższą widownię, niż na głównej antenie, marsz miał w TVN 24. Tam oglądało go średnio 1,22 mln widzów przy udziale 15,43 proc. w grupie ogólnej 4+. Relacja trwała do 11.40 do 16.02.

TVP Info wyrywkowo o Marszu 4 czerwca

Marsz pokazywał też Polsat News. Pierwszą część od 11.55 do 12.31 śledziło średnio 304 tys. widzów – 3,89 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Drugą , po "Wydarzeniach 12.50", nadawano od 13.17 do 15.50 – miała ona średnio 211 tys. widzów i 2,66 proc. udziału.

Czytaj też: Wiadomości TVP 1 o marszu. Obejrzeliśmy za Was. W roli głównej Borecki i Lewandowska

Marszu nie transmitował naziemny TVP Info, choć wyrywkowo informował o nim, głównie w negatywnym kontekście, wytykając rzekomą niską frekwencję i nienawiść jego uczestników. Od 11.43 do 11.59 stacja miała średnio 501 tys. widzów i 6,62 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a od 11.59 do 12.14 – średnio 431 tys. widzów i 5,52 proc. udziału. Od 12.31 do 15.30 widownia kolejnych programów TVP Info wahała się od średnio 325 tys. (4,07 proc. udziału) do 389 tys. osób (4,81 proc.). Z kolei od 15.30 do 17 stację śledziło średnio 463 tys. widzów (6,17 proc.).

Marsz relacjonował też kanał News 24. Jego widownia jest jednak marginalna.

Marsz 4 czerwca odbył się w Warszawie. Według organizatorów uczestniczyło w nim ok. 0,5 mln osób, a według Onetu około 300 tys osób. Wydarzenie odbyło się w 34. rocznicę pierwszych częściowo wolnych wyborów, a zostało zwołane przez lidera Platformy Obywatelskiej Donalda Tuska jako sprzeciw wobec rządów Prawa i Sprawiedliwości. Dane o widowni: Nielsen Media.

Czytaj też: Hiena Roku za reportaż TVN 24 i książkę o JP II. "SDP wpisało się w strategię PiS"

(MNIE, 06.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.