Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Duda operations managerką w Drum Polska

Patrycja Duda pełniąca dotychczas funkcję content partnership managerki awansowała na stanowisko operations managerki w Drum Polska. W grupie Media Direction pracuje od czterech lat, a z branżą mediową związana od sześciu.

PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska ogłosiły kilka dni temu rozszerzenie swojego działu content partnership, przyjmując globalnie rozpoznawalną nazwę agencji DRUM. Ruch ten jest wynikiem ciągłego wzrostu w obszarze, w którym marki szukają bardziej znaczących sposobów rozwijania więzi z konsumentami. Jak informowaliśmy, general managerką agencji została Katarzyna Ryndziewicz, dotychczas content partnership director.

DRUM Polska jest dziesiątą agencją rodziny DRUM na świecie. 

„Jestem szczególnie dumna z nowej szansy otwierającej się przez zespołem content partnership, gdyż wyrósł on w ramach struktur PHD - agencji, która poszukując innowacji w komunikacji z konsumentem, od lat stawiała na rozwój tego obszaru łącząc kompetencje kreatywne i mediowe. Jestem pewna, że zespół, pod przewodnictwem Katarzyny Ryndziewicz, liczący już obecnie jedenaście osób, pod nowym szyldem Drum, będzie dalej z sukcesami realizował współpracę zarówno ze stałymi klientami PHD,  klientami grupy Media Direction, jak też projektowo z klientami spoza struktur agencyjnych” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Dyrektor Zarządzająca PHD.

(31.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.