Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Sawala redaktorem naczelnym Radiozet.pl, odchodzi Tomasz Sofuł

Łukasz Sawala będzie nadzorować także redakcje online Antyradia, Meloradia, Chillizet i Planety (fot. materiały prasowe)

Łukasz Sawala awansował na stanowisko redaktora naczelnego Radiozet.pl. Zastąpił Tomasza Sofuła, który jednocześnie pełnił funkcję dyrektora działu online i rozstaje się z Grupą Eurozet.

Łukasz Sawala odpowiada za pracę zespołu redakcyjnego Radiozet.pl. Dodatkowo będą mu podlegać redakcje online Antyradia, Meloradia, Chillizet i Planety. Raportuje bezpośrednio do Marcina Kowalczyka, który w strukturach Grupy Eurozet kieruje rozwojem obszaru cyfrowego.

Czytaj też: Temat hejterki z prokuratury połączył konkurujących ze sobą na co dzień dziennikarzy śledczych. "Lepsze efekty"

Z Eurozetem jest związany od 2015 roku. Początkowo był wydawcą działu Wiadomości portalu Radiozet.pl, a rok później został kierownikiem redakcji. Wcześniej przez ponad cztery lata pracował w Grupie ZPR, gdzie pełnił funkcję wydawcy i prowadził serwisy internetowe. Jako dziennikarz portalu Moje Miasto Poznań został laureatem nagrody Marszałka Województwa Wielkopolskiego w kategorii dziennikarstwo internetowe.

Tomasz Sofuł w Eurozecie pracował od czerwca 2014 roku. Wcześniej przez ponad pięć lat w Ringier Axel Springer Polska był dyrektorem marketingu tygodnika "Newsweek Polska" i miesięcznika "Forbes" oraz ich serwisów internetowych. Związany był też m.in. z wydawnictwem Edipresse Polska, gdzie pełnił funkcję kierownika promocji i rozwoju online.

Z Eurozetu odchodzą także: szef działu badań i rozwoju Karol Kłos oraz dyrektorka biura reklamy Ewa Rosiewicz.

Czytaj też: TAI z nowym szefem. W "Wiadomościach" kilka zmian, ale tylko do połowy, potem Tusk, Tusk i Tusk

(MAC, KOZ, 28.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.