Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Jędrzejczyk z OKO.press laureatką Pióra Nadziei 2022

Nagrodę Pióro Nadziei wręczono wczoraj w Faktycznym Domu Kultury w Warszawie. Laureatką została Agnieszka Jędrzejczyk (z prawej) (fot. D. Sieracka)

Agnieszka Jędrzejczyk, dziennikarka OKO.press, odebrała wczoraj w Warszawie nagrodę Pióro Nadziei przyznawaną co roku za pracę medialną na rzecz praw człowieka. W organizowanym przez Stowarzyszenie Amnesty International konkursie wyróżnia się tych, "których praca uwrażliwia, otwiera oczy, skutecznie zwraca uwagę opinii publicznej na istotne społecznie tematy i przyczynia się do pozytywnej zmiany".

W gronie nominowanych do Pióra Nadziei 2022 znaleźli się w tym roku obok Agnieszki Jędrzejczyk także Joanna Klimowicz, dziennikarka "Gazety Wyborczej Białystok", Rafał Milach, fotograf, artysta wizualny, aktywista oraz Paweł Pieniążek, reporter, korespondent wojenny "Tygodnika Powszechnego".

Czytaj też: Jest short lista nominowanych do tytułu Ad Marketera Roku 2022

O werdykcie decydowało jury w składzie: Anna Błaszczak-Banasiak, dyrektorka Amnesty International Polska, Mikołaj Pietrzak, członek rady programowej Stowarzyszenia, Ewa Siedlecka, dziennikarka i laureatka nagrody specjalnej Pióro Nadziei oraz Szymon Opryszek, reporter, laureat Pióra Nadziei 2021.

Również wczoraj wręczono nagrody specjalne Pióro Nadziei. Przyznane zostały Wojciechowi Jagielskiemu za całokształt twórczości oraz Andrzejowi Poczobutowi za niezłomność pracy na rzecz praw człowieka.

(MAT, 17.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.