Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2 mln widzów śledziły "The Voice Senior" w TVP 2. Mogło być lepiej

TVP 2 w czasie czwartej edycji programu, którą wygrał Zbigniew Zaranek, miał 16,59 proc. udziału w rynku (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Czwarty sezon muzycznego talent show "The Voice Senior" oglądały w TVP 2 średnio 2 mln widzów – o 223 tys. mniej, niż trzecią przed rokiem.

Telewizyjna Dwójka pokazywała nową edycję programu w soboty o 20, od 7 stycznia do 18 lutego. Co tydzień oglądać można było po dwa odcinki. Najwięcej widzów – 2,27 mln widzów – przyciągnął program 21 stycznia.

Czytaj też: TVP 2 wiosną bez nowych odcinków "Tak to leciało!", program ma wrócić jesienią

TVP 2, emitując "The Voice Senior", miał średnio 16,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia.

Z kolei trzeci sezon programu zimą 2022 roku gromadził w Dwójce średnio 2,22 mln widzów przy 16,59 proc. udziału w rynku.

Czwartą edycję wygrał Zbigniew Zaranek z drużyny Maryli Rodowicz. Dostał statuetkę i 50 tys. zł. Program prowadzili Małgorzata Tomaszewska i Rafał Brzozowski.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Rada Programowa TVP dyskutowała o skandalicznej piosence w konkursie Eurowizji

(KOZ, 25.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.