Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

News 24 zlikwidował funkcję naczelnego. Jan Pawlicki poszedł do wojska, potem odszedł ze stacji

Jan Pawlicki jest związany z Wojskami Obrony Terytorialnej już od kilku lat (screen: YouTube/Polskie Radio)

Jan Pawlicki nie jest już redaktorem naczelnym kanału informacyjnego News 24 (Astro) - ustalił "Presserwis". Po jego odejściu, kanał zlikwidował to stanowisko.

Jak przekazała nam Karolina Szymańska, dyrektorka News 24, w firmie zrezygnowano z funkcji redaktora naczelnego. - Jego obowiązki zostały rozdzielone między innych pracowników stacji - tłumaczy Szymańska.

- Formalnie nie jestem związany z News 24 już od grudnia. Wtedy zakończył się mój okres wypowiedzenia - mówi Jan Pawlicki. Jak jednak dodaje, strony umówiły się, że jego odejście nie będzie ogłaszane w okresie wypowiedzenia, bo jeszcze toczyły się rozmowy. - Mieliśmy pewne różnice zdań, jak ta stacja ma wyglądać - wyjaśnia.

Pod koniec listopada Jan Pawlicki tłumaczył nam, że jest na urlopie i poświęca się aktywności wojskowej w ramach Wojsk Obrony Terytorialnej. Już wtedy Karolina Szymańska, dyrektorka kanału, informowała nas, że stacja rozmawia z nim o formule dalszej współpracy.

Pawlicki wyjaśnia teraz, że poświęcał więcej czasu na aktywność w wojsku, bo w okresie wypowiedzenia nie musiał świadczyć pracy na rzecz Astro. Jak dodaje, poza działaniem w WOT będzie też aktywny zawodowo. Nie zdradza jednak jeszcze szczegółów na ten temat.

Redaktorem naczelnym News 24 Jan Pawlicki został w maju ub.r., zastępując Andrzeja Andrysiaka. W przeszłości Pawlicki był m.in. dyrektorem TVP 1 oraz pełnomocnikiem zarządu TVP ds. wewnętrznej produkcji filmowej i serialowej (już po objęciu funkcji prezesa TVP przez Jacka Kurskiego).

News 24 wystartował 1 marca 2022 roku. W połowie listopada mocno poszerzył zasięg, trafiając do UPC Polska i Play Now. UPC Polska i Play (obie z Grupy Play) na koniec trzeciego kwartału miały łącznie 1,97 mln klientów usług stacjonarnych i dla domu, w tym usług telewizyjnych. Mimo to - według Nielsen Media - w styczniu 2023  roku stacja miała nadal poniżej 0,01 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+.

(MNIE, 13.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.