Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mondelez wprowadza limitowaną edycję Oreo przygotowaną we współpracy z Xboxem

Kampania mediowa w kanałach digital promuje zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii (fot. materiały prasowe)

Oreo (Mondelez Polska) i Xbox wprowadzają limitowaną wersję ciastek z emblematami z branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.

W limitowanej serii Oreo Original na ciastkach umieszczono sześć różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox. Mondelez Polska startuje też z ogólnopolską loterią konsumencką. Aby wziąć w niej udział, trzeba kupić opakowanie ciastek Oreo (od 1 lutego do 30 kwietnia), zachować paragon, uzupełnić formularz zgłoszeniowy i sprawdzić, czy udało się wygrać. Do wygrania: nagroda główna - 100 tys. zł oraz dwadzieścia konsoli Xbox Series S.

Czytaj też: XTB sponsorem Kanału Sportowego

Loterii towarzyszy kampania mediowa w kanałach digital promująca zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS. Strategią i zakupem mediów zajął się Spark Foundary. Za kreacje digitalowe odpowiada agencja POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja IQ Marketing, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

(AMS, 01.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.