Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ i Ekstraklasa planują promocję piłki poprzez młodych influencerów

Ekstraklasa stara się dotrzeć z materiałami meczowymi do nowej grupy kibiców (screen: YouTube/Ekstraklasa)

Canal+ razem z Ekstraklasą SA zaplanował nowe działania promocyjne wokół piłki nożnej w Polsce, które mają trafić do młodych odbiorców korzystających z platform TikTok, YouTube oraz Instagram.

Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy, podkreśla, że spółka stara się wypracować model promocyjny, który pozwoli dotrzeć z materiałami meczowymi do nowej grupy kibiców.

Czytaj też: Kryzysometr: 9 na 10 piarowców musi radzić sobie z mikrokryzysami w sektorze publicznym

– W przetargu (dotyczącym praw do transmisji meczów polskiej ekstraklasy – przyp. red.) znalazł się szereg nowych uprawnień dla Canal+ dotyczących pokazywania skrótów online zarówno w trakcie meczu, jak i w kilku wybranych oknach czasowych po jego zakończeniu – stwierdza Animucki i podkreśla, że mowa tu o formatach, które są niezwykle popularne, co widać po statystykach wyświetleń w mediach społecznościowych.

Formaty te mają zostać uruchomione z początkiem następnego sezonu. Będą to m.in. niekodowane skróty meczów czy też powtórki bramek, które będą udostępniane w mediach społecznościowych nadawcy.

Czytaj też: Krzysztof Miruć znowu w reklamach Leroy Merlin

Część z nich będzie publikowana jeszcze w trakcie trwania spotkania – dzięki temu fani będą mogli zobaczyć strzeloną bramkę na TikToku czy Twitterze jeszcze przed końcem rozgrywanego meczu. W podobny sposób działają kanały Viaplay, które bardzo szybko publikują bramki z najciekawszych spotkań na swoich kanałach social.

Spółka zapowiedziała również współpracę z influencerami w zakresie pokazywania skrótów meczowych. Nie informuje jednak, w jaki dokładnie sposób ta współpraca miałyby wyglądać, ani którzy influencerzy będą współpracowali z Ekstraklasą.

Czytaj też: Katastrofa ekologiczna na Odrze, Ordo Iuris i Tomasz Lis to największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

(KAP, 30.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.