Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ zamierza przejąć niemieckiego operatora płatnej telewizji Sky Deutschland

Canal+ jest już obecny na rynku niemieckim ze swoją firmą Studiocanal oraz z M7 Deutschland (screen: YouTube/TR3X PR0DÚCTÍ0NS)

Canal+ rozważa możliwość przejęcia niemieckiego operatora płatnej telewizji Sky Deutschland. Francuska grupa zamierza to zrobić do spółki z innymi inwestorami.

Część firmy medialnej Vivendi może uczestniczyć w konsorcjum, w skład którego wchodzi niemiecki dostawca usług telekomunikacyjnych United Internet, zgodnie z raportem niemieckiej platformy branżowej Clap. Canal+ wniósłby do przedsięwzięcia swoje doświadczenie w zakresie płatnej telewizji i zasoby treści, podczas gdy United Internet dodałby dostęp do sieci szerokopasmowego internetu i telefonii komórkowej.

Czytaj też: Politechnika Poznańska na zlecenie Mety zbada metaversum

Canal+ nabył niedawno wyłączne prawa do transmisji meczów piłkarskich Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Konferencji dla swojego kanału telewizji płatnej i usługi transmisji strumieniowej w Austrii, podkreślając w ten sposób rosnące ambicje na rynkach niemieckojęzycznych.

W Austrii współpracuje z A1 Telekom Austria. Spółka joint venture z United Internet w ramach przejęcia Sky Deutschland przypominałaby tę strategię w Niemczech.

Canal+ jest już obecny na rynku niemieckim ze swoją firmą zajmującą się produkcją filmową Studiocanal oraz z M7 Deutschland, dostawcą kanałów telewizyjnych i usług dla operatorów sieci kablowych oraz IPTV.

Pierwsze doniesienia, że amerykańska spółka macierzysta Comcast rozważa sprzedaż Sky Deutschland, pojawiły się w październiku 2022 br. Niemiecki biznes płatnej telewizji może zostać wyceniony na ok. 1 mld euro.

Czytaj też: Do Sejmu trafił obywatelski projekt ustawy likwidującej TVP Info i abonament radiowo-telewizyjny

(MAC, 19.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.