Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Media o ofercie addressable TV: "skala popytu bardzo nas zaskoczyła"

- Spośród kryteriów wybieranych przez klientów to właśnie geotargetowanie jest najpopularniejszym filtrem - informuje Maciej Ziąbrowski (fot. Piotr Molęcki/East News)

Biuro reklamy TVN Media zrealizowało dotychczas kampanie addressable TV z kilkudziesięcioma klientami - przekazało "Presserwisowi" TVN Warner Bros. Discovery.

Na początku października biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty możliwość zakupu spersonalizowanych reklam telewizyjnych kierowanych do wybranych gospodarstw domowych.

- W tym stosunkowo krótkim okresie wielu klientów TVN Media zdecydowało się przetestować oferowane przez nas rozwiązanie - mówi Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director w TVN Warner Bros. Discovery. - Zrealizowaliśmy kampanie reklamowe z kilkudziesięcioma klientami, a część z nich zdecydowała się już teraz na długofalową współpracę. Skala popytu bardzo nas zaskoczyła - informuje Ziąbrowski.

Press

Maciej Ziąbrowski tłumaczy, że TVN Media rozwija ofertę addressable TV w oparciu o zgłaszane przez klientów funkcjonalności. Wprowadzono m.in. możliwość poszerzenia zasięgu geotargetowania o dany promień od lokalizacji (np. konkretnego miasta lub kodu pocztowego). - Spośród kryteriów wybieranych przez klientów to właśnie geotargetowanie jest najpopularniejszym filtrem - stwierdza.

Poza geotargetowaniem grupy odbiorców reklam addressable TV są najczęściej określane na podstawie danych demograficznych czy dochodu. - Pierwsze kampanie z zastosowaniem spersonalizowanych kryteriów targetowania zostały także wyemitowane przy treściach z biblioteki na żądanie serwisu Player.pl - dodaje Maciej Ziąbrowski.

Press

Model dynamicznej podmiany reklamy, czyli addressable TV, polega na nałożeniu na tradycyjne bloki reklamowe emitowane w telewizji liniowej alternatywnych bloków, zawierających spersonalizowany zestaw reklam dostosowany do indywidualnych cech użytkownika. Reklamy dostarczane są drogą internetową i nakładają się na blok liniowy.

- Oferta addressable TV w unikalny sposób łączy zalety tradycyjnej telewizji liniowej - jej zasięg, oddziaływanie emocjonalne, dowiedzioną siłę w budowaniu marek - z możliwościami świata digital, w tym przede wszystkim z większą precyzją dotarcia, lepszym dopasowaniem reklam czy wreszcie możliwościami bezpośredniego mierzenia efektów - wylicza Ziąbrowski.

Czytaj też: Addressable TV to rewolucja w reklamie telewizyjnej

(KOZ, 16.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.