Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 231 tys. widzów ogląda "40 kontra 20" w TVN Siedem

W programie dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet (screen: YouTube/TVN 7)

Drugą edycję randkowego reality show "40 kontra 20" ogląda w TVN Siedem średnio 231 tys. osób.

Nowe odcinki TVN Siedem emituje od 21 listopada w dni powszednie o 20. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas pierwszy odcinek – 297 tys.

Czytaj też: Drugiego sezonu "Mask Singer" nie będzie wiosną w TVN

Po trzech tygodniach Siódemka, pokazując "40 kontra 20", ma średnio 1,69 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,04 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

W listopadzie TVN Siedem notował średnio 2,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 3,6 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 3,52 proc. w komercyjnej 16-59.

Całą pierwszą edycję "40 kontra 20", nadawaną latem 2021, oglądało średnio 289 tys. widzów.

Program, w którym dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet, produkuje firma Constantin Entertainment Polska.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: KRRiT ukarała Stopklatkę i Radio Eska. Za "Psy" Pasikowskiego i "Wrzuć na luz"

(MNIE, 16.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.