Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka uruchamia aktywizację i przedstawia brand hero Żabu

Plakaty są umieszczane również w sklepach Żabka (fot. Instagram/Żabka)

W mediach społecznościowych Żabki pojawiły się plakaty, w których spółka poszukuje postaci "Żabu". To start nowej akcji promocyjnej firmy, która jest jednocześnie wejściem marki w świat gamingu.

Firma – poza przedstawieniem nowej postaci – w niedługim czasie prawdopodobnie zaoferuje możliwość znalezienia Żabu poprzez AR, czyli rozszerzoną rzeczywistość. Na razie o akcji wiadomo jedynie tyle, ile podano na plakatach – Żabka poszukuje Żabu, który ma ok. 4 cm, żywi się jabłkami, lubi pograć w gry, często brać prysznic i nie powinien za długo przebywać bez opieki. Plakaty, które znajdują się na social mediach są umieszczane również w sklepach marki.

Czytaj też: Magda Mołek z autorską kolekcją dla marki Reserved

Warto przypomnieć, że spółka zarejestrowała Żabu jako znak towarowy pod koniec sierpnia br. W klasyfikacji nicejskiej podkreślono, że nazwa będzie dotyczyć  oprogramowania gier, usług w zakresie gier wideo i gier internetowych. W październiku przedstawiciele spółki zapowiadali inwestycje w gaming, co miało przełożyć się na popularność żappsów (wirtualnej "waluty" otrzymywanej przez posiadaczy aplikacji sklepu).

Żabu to kolejna aktywizacja marki przygotowana przez agencję Cukier.

Czytaj też: ZłotyKalendarz 2023 autorstwa GoldenSubmarine wspomoże Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży

(KAP, 13.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.