Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka promuje możliwość opłacenia rachunków i naprawy butów w swoich sklepach

Żabka promuje m.in. odbiór i nadawanie paczek, opłacanie rachunków oraz czyszczenie i naprawę butów (screen: YouTube/Sieć sklepów Żabka Polska)

Kampania marketingowa "Załatw to w Żabce" rozpoczęła się 5 czerwca i potrwa do 2 lipca. Sieć sklepów promuje w niej szeroki pakiet usług – jak oddawanie butów do czyszczenia czy wysyłanie telefonów do naprawy.

Autorem koncepcji kreatywnej jest Agencja Gong, która wyprodukowała również spoty reklamowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. 

Czytaj też: Powstała kolekcja ubrań nawiązująca do kampanii sieci sklepów Żabka

Kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.

Żabka promuje w niej m.in. odbiór i nadawanie paczek, opłacanie rachunków, czyszczenie i naprawę butów, naprawę telefonów, możliwość wpłaty i wypłaty gotówki czy szansę zakupu starterów GSM.

Czytaj też: Zbigniew Boniek został twarzą platformy telewizyjnej Pilot WP. Wystąpi w kampanii

(KAP, 10.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.