Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas PR Warsaw partnerem badania „CSR w praktyce – Barometr CCIFP”

Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (fot. materiały prasowe)

53 proc. respondentów jako główny czynnik wpływający na rozwój CSR wskazało konieczność dostosowania się do wymogów europejskich, np. obowiązek raportowania danych pozafinansowych – wynika z badania „CSR w praktyce - Barometr CCIFP”

Jak wynika z najnowszej edycji badania Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata, a ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Jako następne wyzwanie przedsiębiorcy wskazują konieczność zapewnienia czystej i dostępnej energii, równości płci oraz dobrej jakości edukacji.

Czytaj też: Papaya Films wzmacnia zespół produkcyjny

Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych, ale coraz większe znaczenie mają oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla 50 proc. firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i wprowadzania rzeczywistej zmiany.

53 proc. respondentów za główny czynnik wpływający na rozwój CSR wskazało konieczność dostosowania się do wymogów europejskich. 

Havas PR Warsaw jako partner wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.

Czytaj też: Przetarg T-Mobile zakończony. Wygrała agencja PZL

(AMS, 09.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.