Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter nie będzie już zwalczać dezinformacji związanej z koronawirusem

Twitter bardzo ograniczył personel i teraz musi ograniczać działalność (fot. Unsplash.com/Joshua Hoehne)

Twitter wycofał się z procedur służących zwalczaniu dezinformacji związanej z pandemią Covid-19.

Na początku pandemii koronawirusa w 2020 roku Twitter wprowadził m.in. etykiety i komunikaty ostrzegawcze przy spornych wpisach dotyczących pandemii. Teraz z nich rezygnuje. Informację podała telewizja CNN.

Czytaj też: Twitter podzieli subskrypcje na złote, niebieskie i szare. Musk wprowadza generalną amnestię

Decyzja ta wiąże się z obawami Elona Muska o zdolność zespołu Twittera do zwalczania dezinformacji po tym, jak zwolnił około połowy pracowników, także tych zaangażowanych w moderację treści.

(MAC, 01.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.