Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Eska organizuje e-sportowe mistrzostwa słuchaczy w piłce nożnej

Pula nagród w konkursie to 25 tys. zł (fot. materiały prasowe)

Radio Eska organizuje Eska eCup, otwarte e-sportowe mistrzostwa słuchaczy w piłce nożnej. 

Aby wziąć udział w zawodach, należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej Eski. Gracze, którzy zgłoszą się do turnieju, zostaną przydzieleni do ośmiu grup kwalifikacyjnych, w zależności od tego w jakim mieście słuchają Radia Eska. Słuchacze w ramach grup kwalifikacyjnych zmierzą się w zawodach online. Ośmiu zwycięzców kwalifikacji spotka się w finale, który rozegrany zostanie w sobotę 17 grudnia.

Zapisy potrwają do 27 listopada. Pula nagród w konkursie wynosi 25 tys. zł.

"Gaming jest dla nas jednym ze strategicznych obszarów, w którym chcemy pokazywać się z marką Eska" - wyjaśnia w komunikacie Andrzej Descours, brand manager Radia Eska.

Przebieg mistrzostw będzie relacjonowany na antenie Radia Eska w poświęconych akcji serwisach e-sportowych, na stronie Eska.pl oraz na profilach stacji w mediach społecznościowych.

Za koncept i kreację projektu odpowiada dział promocji Radia Eska.

(KOZ, 17.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.