Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po sukcesie "Wielkiej wody" serwisy internetowe korzystają z fali zainteresowania powodzią

"Wielka woda” to serial w reżyserii Jana Holoubka oraz Bartłomieja Ignaciuka. Jest inspirowany tzw. powodzią tysiąclecia z 1997 roku (fot. Wielka woda/Netflix/materiały prasowe)

Archiwalne materiały z powodzi w 1997 roku bardzo dobrze się klikają. Powodem jest sukces serialu Netflixa "Wielka woda".

Od momentu premiery (6 października) sześcioodcinkowego serialu "Wielka woda" zwiększone zainteresowanie artykułami dotyczącymi powodzi z 1997 roku obserwują wydawcy serwisów Agory. Na Gazeta.pl najpopularniejszym materiałem na ten temat był w ostatnim czasie reportaż Mariusza Sepioło pt. "Powódź tysiąclecia. Południe Polski ratuje ludzi i zwierzęta. Rybnik ratuje martwych". Użytkownicy Wyborcza.pl najczęściej wracali do artykułu Jacka Antczaka pt. "Powódź 1997. Dramatyczne starcie mieszkańców z saperami i policją o wysadzenie wału pod Wrocławiem", który ukazał się w serwisie Wroclaw.wyborcza.pl oraz do powiązanej z nim galerii archiwalnych zdjęć autorstwa Mieczysława Michalaka.

Czytaj też: Agora planuje zwolnienia grupowe, chce pożegnać się z 84 pracownikami

Press

(fot. materiały prasowe)

Na NTO.pl (Polska Press Grupa) stworzono stronę przekierowującą do archiwalnych materiałów. - Dała nam 300 tys. odsłon, głównie w pierwszym tygodniu. Oryginalne teksty i galerie powodziowe nie przyniosły już takiego sukcesu - mówi Tomasz Kapica, zastępca redaktora naczelnego "Nowej Trybuny Opolskiej".

- Też zauważyliśmy zwiększony ruch - informuje Grzegorz Gajda, redaktor naczelny "Dziennika Zachodniego" (Polska Press Grupa). W serwisie internetowym tej gazety zainteresowanie materiałami powodziowymi po premierze serialu Netflixa wzrosło o 36 proc.

Czytaj też: Związki zawodowe porozumiały się z RASP w sprawie zwolnień grupowych

Press

(fot. materiały prasowe)

Tomasz Kuriata, wydawca serwisów Doba.pl, funkcjonujących na terenie powiatu dzierżoniowskiego, też zaobserwował skok liczby odsłon. - Ale nie powiem, że to wywołała "Wielka woda". Chwilę przed premierą mieliśmy kolejne zalanie miasta. Ludzie się tym interesują.

(PAR, 28.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.