Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Lego Masters" stracił w TVN niemal 1/3 widzów

TVN w czasie "Lego Masters" ma 6,97 proc. udziału w grupie 16-49 (fot. materiały prasowe)

Trzecia edycja programu "Lego Masters" przyciąga do TVN średnio 562 tys. widzów – o 236 tys. mniej, niż gromadził na początku poprzedni sezon.

TVN pokazuje nowy sezon "Lego Masters" w piątki o 20, od 30 września. Pierwszy odcinek oglądało średnio 586 tys. widzów, drugi – 583 tys., a trzeci – 517 tys.

Czytaj też: Jak hartował się TVN. Początki były fatalne, "chrzaniło się wszystko"

Stacja, emitując "Lego Masters", ma średnio 4,46 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 6,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat.

Drugą edycję "Lego Masters" po trzech odcinkach śledziło średnio 798 tys. widzów (była nadawana od 5 listopada 2021 roku), a cały poprzedni sezon oglądało 827 tys. widzów. 

Jurorami trzeciej edycji programu są projektantka graficzna i ilustratorka Pola Lisowicz oraz muzyk Czesław Mozil. Prowadzącym jest Marcin Prokop.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVP będzie kontynuować produkcję serialu "Ojciec Mateusz", ale bez udziału ATM Grupy

(KOZ, 18.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.